domingo, 30 de noviembre de 2008

La cruzada continúa más allá de la Barcelona central





Las vírgenes y los santos no sólo emergen en los barrios de moral inquieta y traviesa. Hemos podido comprobar que también están presentes en un barrio tan pulcro como Sarrià. Allí es probable que respiren más tranquilos y tengan menos trabajo a la hora de redimir almas callejeras.

Sarrià es más tranquilo, más comedido y más cauto a la hora de hacer públicos sus pecados en comparación con esas hordas de incontrolados que pululan por el centro de la ciudad. Es lo que tiene la burguesía de toda la vida. "Els draps bruts es renten a casa", que diriamos en català.

1 comentario:

Anónimo dijo...

He vingut a para aqui de pura casualitat, i  tot i que amb algunes coses segur que ens posariem ràpidament d'acord, penso amb humilitat que el to dels teus comentaris son execivament pesimistes.Si, hi han coses que canvien i es dificil evitar-ho malgrat ens emprenyi. Però es llei de vida.Per sort també estan sorgin coses noves continuament. Algunes amb salero i d'altres amb sense. Però, creume, al final l'aposta guanyadora es la de mirar cap al futur, sense oblidar el passat i lluitant pel present. Sona topic però costa una feinada. Petons